tiistai 5. helmikuuta 2013

pojat

joo moi :D tnä oli hauska päivä koulus. uthmanilla (yks mun lk poika) oli sytkäri jonka se löys sakrun (edellee lk poika) kaa. uthman toi sen kouluu ja annoin paperii välkäl ja ofc sytytti sen paperin palamaan. sit se jätti sen maaha lilluu :DD ja sit koulun jälkee viel taas annoin paperii, täl kertaa mä pidin sitä paprua. sit alko palaan ja heitin maaha XD ja sit noin 5 min sen jälkee ku tulin kotii, arttu ja uthman ja pari tyttöö mu luokalta (arttu naapuriluokasta) tuli meille :D annoin syötävää ja ne kiitti ja häippäs. ai nii, huomen oon 12 :D ok oon nuori mut onnelline mun saavutuksesta. tnä oli matikan koe ja eipä menny niin hyvin. mut btw syön suklaalevitteellä levitettyy leipää :3 joo meen koht kooho ostaa mässyy huomist varte; sain ottaa mässyy kouluu koska syndet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiiz kommentista :3